6 May 2011.. Jumaat..
On Call Farmasi Satelit 7..

Kaki dah lenguh-lenguh..
Tapi kuatkan hati menuju ke CRW..
Counsel patient yang baru on Insulin, ajar Novopen..
Alkisahnya.. Lalu Ward 7 EF..

Nampak sampah berterabur menghalang jalan..
Saya tengok sampah, jeling "cleaner" kat sebelah..
Dalam hati: Bang, sapu la sampah ni..
Buat-buat takde kerja ye..
FYI, "cleaner" tu memakai mask, pakai t-shirt..


Dalam hati lagi..
Ish! "cleaner" ni.. Buat kerja la..
Tercegat je tengok orang..
Lepas tu senyum.. Haih~

Saya teruskan perjalanan..
Menuju ke CRW..
Bertegur sapa dengan nurse..
Then counsel patient.. Settled!

Kembali ke Farmasi Satelit 7..
Ish! "cleaner" ni belum bersihkan la..
"cleaner" ni jalan-jalan dalam ward..
"cleaner" tu tengok sana sini..

Sebelum melangkah keluar ward..
Tergerak hati pusing balik..
Buat-buat tertinggal barang..
Cuba teka apa saya nampak???

"cleaner" tadi sedang membuat sesuatu..
"cleaner" tu menghadap laptop!!
"cleaner" itu sedang menaip dalam HIS!!
"cleaner" itu seorang DOKTOR!!!!!!


Waaa.. Sumpah tak sanggup jumpa dia lagi..
Harap sangat333 "cleaner" tu takde 6th sense..
"cleaner" tak tahu kan apa saya fikir? Wakakaka..

DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER!!

Notahati:
Jangan pandang orang sebelah mata ok! Hehe..